2011年1月19日 星期三

一碟炒米


放工的時候很想吃宵夜,於是在公司附近的粥店外買一碟炒米。

在粥店門口站著 一位呀姐,留一頭硬硬的經典長曲髮,樣子看得不太清楚(因為我沒有戴眼鏡=.=),只是隱約看見她嘴角微微張開,露出白齒,好像猜到我會走過來幫襯^^

我:「呀姐,唔該炒米外買。」

呀姐:「好呀!」

然後她熟手地先在碟上舖好「底紙」,再夾起一撮又一撮的炒米放進去,這樣的動作重複又重複......我意識到有點不對勁,於是出口阻止她......

我:「夠啦呀姐,食埋聽朝果餐都夠啦,唔好比咁多啦。」

呀姐:「shhhhh,咁夜冇人買架啦,食多d啦,唔好浪費。」

我:「哦,多謝啦。」

她的好意突然令我心裡很窩心呢~是努力工作後的獎勵嗎? 多謝你啦:)

沒有留言:

張貼留言