2011年3月15日 星期二

車厘子與車輪寺

我是一名路痴,在香港也經常迷路,即使有 google map 對於我來說也作用不大。

今天要到公司附近的地方買布,可是出門口後,只是記得那個要去的地方有「輪」和「寺」兩字,其中一隻字唔記得咗。

走在路上怎樣努力也記不起來,看見前方有警察叔叔,於是快步走上前問路。

我:「唔該我想問『車輪寺』點去呀?」

警察:「咩話?『車厘子』?」

我:「唔係呀,『車輪寺』呀。」

警察:「我剩係知有間叫『車厘子麵包店』。」

我:「其實我唔係好記得果個地方名,不過係有「輪」和「寺」兩個字......」

警察:「係咪『大輪寺』呀?」

我:「呀!係呀係呀!點去呀?」

......

2 則留言: