2011年9月19日 星期一

喜力 x 詹瑞文「男人之喜」派對

上星期六在九展舉行的喜力「男人之喜」派對上請來詹 Sir 做嘉賓,還有 MC Jin 、Kary 及男子組合朱凌凌等同場演出,我是詹 Sir 的忠實粉絲,又順便可以把酒暢飲,開心到呢!

當晚大家一邊睇 show 一邊飲住啤酒,感覺好像置身在酒吧 一樣!

美女會主動走過來跟大家添酒啊,各位男士羨慕嗎?嘻嘻。

蠟青哥( MC Jin) 先出場,分享男人經之餘, 一口氣 Rap 出 3 首快歌,又邊飲邊唱,氣氛勁High

最搞笑詹 Sir 爆「肚」示範縮骨氣功,比喻男人如何「能屈能伸」,害我笑到掉眼淚啊!

真係估詹 Sir 唔到,佢突然詹金燕「上身」!還記得他那首主打歌《嘟嘟嘟》嗎?笑死鳥~



唱完首本名曲後,又邀請猛男齊齊跳《嘟嘟嘟》,笑到我抽筋呀!

最後,Kary 與男子組合朱凌凌 Crossover 表演。老實說,Kary 現場唱功真的進步不少。

沒有留言:

張貼留言